Skip to main content

Pernahkah anda terfikir jika pekara ini berlaku ke atas anda? / Have you ever wondered if this happened to you?

Saya berada di sebuah restoran semalam. Tiba-tiba saya rasa macam nak terkentut.
Muzik yang dipsang di restoran itu kuat, jadi saya melepaskan kentut saya mengikut alunan irama muzik itu.

Selepas beberapa minit saya berasa lega.

Saya menghabiskan minuman saya, semasa bangun dari tempat duduk saya lihat orang sekeliling memandang saya dengan muka yang masam...

Baru saya sedar rupa-rupanya saya dengar muzik dari ipod saya… :-(

------------

I was in an overnight restaurant. Suddenly I felt like I was frowning.
The music played in the restaurant was loud, so I let go of my fart in the rhythm of the music.

After a few minutes I was relieved.

I spent my drink, when I got up from the seat I saw people around looking at me with a sour face ...

Recently I realized that I heard music from my ipod ... :-(

Comments

Popular posts from this blog

Semut oh semut! [18SX]

Limah atau nama singkatannya Mah baru saja berumahtangga dgn suaminya Seman atas dasar pilihan keluarganya dan tinggal di kawasan perkampungan. Walaupun Seman sengau orangnya, Mah tak kisah malah mereka begitu bahagia dan tiada sebarang masalah yg terlalu besar sama ada dari segi komunikasi, nafkah zahir atau pun batin. Cuma ada kalanya Limah tak dapat nak memahami apa yg suaminya cuba nak bagitau. Pada suatu malam Jumaat, mereka berdua bersetuju untuk membuka 'kaunter pembayaran nafkah batin'. Kali ini Seman agak letih sedikit disebabkan pd siangnya tadi dia pulun toreh getah sampai 10 ekar. Maka seman tidak mahu bekerja keras untuk sesi tersebut dan dia mengambil keputusan untuk berperanan sebagai 'org bawahan' sahaja. Setelah tiba waktu yg sesuai, Seman pun berbaring terlentang dan 'transaksi pembayaran' pun bermula. Nak dijadikan cerita, dalam masa urusan tersebut seekor semut api telah jatuh dari siling ke atas katil dan merayaplah sehingga terjumpa dgn dua

ASAL USUL HANTU

Asal usul hantu… Ngeri tak tajuk ni? Asal usul hantu… Ngeri tak tajuk ni? Hahahahaha.. Jom kita tengok.. 1. Hantu Raya - Berasal dari Tanah Melayu. Dipercayai terkorban di dalam satu kemalangan jalan raya, sebaik saja keluar dari Pudu Raya untuk pulang berhari raya.... kegemarannya mencuri kuih kuih raya. Tempat menginapnya disyaki di balai - balai raya. 2.Hantu Langsuir - Dikenal pasti berasal dari Tanah Seberang. Ceritanya bermula di suatu pagi raya bila seorang suri rumah sedang memasang langsir lalu terjatuh dari tingkap, terus mati. Selepas itu, dia selalu datang menjeguk langsirnya. Hobinya bermain aumm cak di tepi langsir. 3. Hantu Stokin - Berasal dari kawasan perindustrian Shah Alam. Merupakan seorang taukeh stokin yang berjaya sehingga lupa rumah tangga. Hidupnya asyik dengan stokin. Tidur stokin, makan stokin, minum stokin sehinggalah kawan kawan menggelarnya Hantu Stokin. 4. Hantu Jerangkung - Di percayai berasal dari Tanah Besar China. Ia bekerja sebagai penjerang kangkung

Polis / Police

3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga !!! ------------------------------------------------------------- 3 people boarded motorcycles and were arrested by traffic police. But the motorcyclist did not stop. He said, ''No Load Tok, We've been three !!!